divendres, 31 de desembre del 2010

tancant un any del tot incert

El meu 2010 ha estat per algunes coses més que imprevisible, tant que encara no tinc clar si en puc fer un balanç positiu o negatiu. he tingut de tot però com sempre la meva manera de ser em fa veure més les coses negatives que les positives, no és que ho faci volent, és només que simplement em vénen abans a la memòria els records negatius. És per això que fent un esforç, anomenaré aquí tan sols alguns punts positius d'aquest quasi passat any.

* he recuperat persones que donava per perdudes i ha resultat que no estaven tan lluny.
* he millorat la meva relació amb mi mateixa, encara queda molt per fer sí, però anar fent, anar fent.
* Cada cop m'és més fàcil veure en mi coses bones, també perquè hi ha qui s' encarrega d' evidenciar-les i això sempre és d' agraïr.
* Han entrat a formar part de la meva vida persones noves, novetats agradables, que estaven a la vora però que no tenia per imprescindibles del tot. Espero que aquest 2011 serveixi per consolidar aquestes noves adquisicions que m' han ensenyat que no soy tan mala como parezco tot i que hi hagi qui ho cregui.
* He tingut bons moments de sinceritat, que m' encanten!, tot i que sempre tingui estones per dubtar sobre el que m' han confiat, ja se sap com a bona balança sospeso constantment tot i que voldria no fer-ho i poder creurem les coses a cegues.

I com he dit que només esmentaria coses positives, desitjos pel 2011... encara que ja els he començat a dalt:

m' agradaria poder veure la llum al final del túnel, sigui per bé o sigui per mal, hi ha moltes coses a mitges escampades pel meu camí i moltes d' elles em fan nosa, s' han convertit en càrregues pesades que vaig retrobant una vegada i una altra. voldria tenir la força suficient per llençar-les definitivament d' alt a baix del precipici i no tornar a veure-les més, necessito calma, calma mental, calma interior i aconseguir d' una vegada que els actes dels demés no m' influeixin de forma exhagerada i crec que per aconseguir-ho primer cal despendre's d' aquestes càrregues que arrossego. Desitjo per a mi un 2011 tranquil, tranquil com una bassa d' oli a nivell personal! i també grans moments de pau i tranquil.litat per a vosaltres que segur que mai estan de més!